Известие

Collapse
No announcement yet.

Последствия от затапен ЕГР

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Еми разберете че колкото по малко се мъчи една кола и по леко върви респективно по малко подаване на газ и по малък разход... Затова почистете кулер, турбо пътища, всмукателен колектор, затапете ЕГР за да няма повече от къде да влезнат сажди, премахнете катализатора и засечете разхода, ще в положителна насока защото колата просто върви много по добре!
    Има и още други неща да се направят, но и това е добре като за начало!
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      А екологията къде отива?
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #18
        Каква Екология бе, само като погледана на юг и видя Тец Марица Изток 2 който е на 40км а се виждат перфектно кумините които са с диаметър колко 20 166-ци и ми се отщява от екология
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Еми разберете че колкото по малко се мъчи една кола и по леко върви респективно по малко подаване на газ и по малък разход... Затова почистете кулер, турбо пътища, всмукателен колектор, затапете ЕГР за да няма повече от къде да влезнат сажди, премахнете катализатора и засечете разхода, ще в положителна насока защото колата просто върви много по добре!
          Има и още други неща да се направят, но и това е добре като за начало!
          Какво ще кажеш направо да и набие едно ГНП...... и да трака като......
          Аз моят колектор го почистих и отново си пуснах клапана. За мен двигателя работи много по добре от колкото с затапен. Това, че влиза масло и сажди в смукателният колектор е проблем. Като спрете маслото и саждите и няма да имате проблеми. Я ми кажи генерацията случайно да ти е запушена както смукателният колектор.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
            Какво ще кажеш направо да и набие едно ГНП...... и да трака като......
            Аз моят колектор го почистих и отново си пуснах клапана. За мен двигателя работи много по добре от колкото с затапен. Това, че влиза масло и сажди в смукателният колектор е проблем. Като спрете маслото и саждите и няма да имате проблеми. Я ми кажи генерацията случайно да ти е запушена както смукателният колектор.
            Първо спираме само саждите, маслото си продължава да налазва от картерните газове...
            Иначе нито едно нито другото ми е запушено и колата си работи много по добре повярвай ми
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Каква Екология бе, само като погледана на юг и видя Тец Марица Изток 2 който е на 40км а се виждат перфектно кумините които са с диаметър колко 20 166-ци и ми се отщява от екология
              Тец 2 има един или два 300 - метрови комини. Гледаш явно друг Тец с охладителни кули.

              А към колегата - няма как да спреш саждите и маслото в колектора.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                Тец 2 има един или два 300 - метрови комини. Гледаш явно друг Тец с охладителни кули.

                А към колегата - няма как да спреш саждите и маслото в колектора.
                Абе разбра ми ирония с теца
                Иначе саждите ги спираш с една ламаринка, а картерните ги извеждаш и няма ни масло ни сажди, но лично аз картерните не бих докоснал
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Имах предвид с оригиналното изпълнение на нещата - няма как да ги спреш.

                  Просто никой не обясни на хората, че няма защо да се 'разтоварва' турбо при дизеля, по начина на бензиновите.
                  Last edited by didod; d.m.y г., 19:09.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                    Имах предвид с оригиналното изпълнение на нещата - няма как да ги спреш.

                    Просто никой не обясни на хората, че няма защо да се 'разтоварва' турбо при дизеля, по начина на бензиновите.
                    Аз ти обяснявам че то се разтоварва по съшия начин само че не с bov а с геометрия, това е!
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #25
                      Геометрията си я има и при другите турбокомпресори. Пък си има и дизели без променлива геометрия.

                      Същинският въпрос беше защо при бензина има клапан, а при дизела не.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                        А разхода на гориво променя ли се
                        Технически погледнато ако работи нормално с ЕГР разхода е по малък, защото връща част от газовете за да доизгорят. Без него би следвало да е по голям. Пак повтарям чисто теоретично иначе нямам наблюдения.
                        sigpic
                        Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                        АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
                          Технически погледнато ако работи нормално с ЕГР разхода е по малък, защото връща част от газовете за да доизгорят. Без него би следвало да е по голям. Пак повтарям чисто теоретично иначе нямам наблюдения.
                          Само, че изгорелите газове които се връщат, те не горят. Те изгарят/обгарят и освен да замърсяват иначе прясната горивовъздушна смес и да понижават ефективността от горенето другото което правят е единствено и само свързано с екология. От механично затваряне на ЕГР без да се укаже софтуерно, че той е затворен и сметките на тотално влезлия въздух в мотора да се оправят така, че да се ползва само въздуха измерен от дебитомера възможно повишение на разхода и мощността е само защото ЕКУ-то влиза в друг режим на работа с въздуха. Влиза в режимите на високото количество въздух, където и сместа е зададена да бъде по-богата.

                          Да, има промяна в мощността и разхода, но тя не е защото газовете нещо подпомагат горенето и горят те вместо чиста нафта.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                            Геометрията си я има и при другите турбокомпресори. Пък си има и дизели без променлива геометрия.

                            Същинският въпрос беше защо при бензина има клапан, а при дизела не.
                            Сигурен ли въобще това дето го казваш
                            Геометрия си нямат турбо бензините затова си имат BOV
                            Също дизела и да му сложиш кой ще го отвори тоя BOV, като нямаш дроселова клапа?
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              Имат си блоу офф само и единствено заради дросела. Другото не е важно.

                              Да не говорим, че има дизели с турбокомпресори дори без wastegate. Тях какво ги 'разтоварва' ? По твоята логика?
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                                Имат си блоу офф само и единствено заради дросела. Другото не е важно.

                                Да не говорим, че има дизели с турбокомпресори дори без wastegate. Тях какво ги 'разтоварва' ? По твоята логика?
                                То и на такива не им трябва все пак 0,4-0,5 е лек полъх
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X